Crashworthiness study of a battery case for advanced automotive application
Computational fatigue model for C-SMC parts in E-mobility applications (DE/EN/IT)
Dissipation Modeling for FE-Simulations of Low Frequency Brake Noise
Volunteer Studies on the Perception of Low-Frequency Brake Noise
Experimental Testing of Driver Drowsiness in a Driving Simulator
Superpositionierung von Hardware in der virtuellen Realität
Entwicklung einer Methodik zur Toleranzlagenbewertung mit Virtual Reality
Integration der Virtual Reality Technologie in den Fahrzeugentwicklungsprozess
Optimierung der ABS-Logik & Entwicklung einer Gierratenregelung
Entwicklung einer Antriebsschlupfregelung an einem Elektrofahrzeug
Modellierung und Optimierung der Aufhängung eines Forschungfahrzeuges
Computational fatigue model for C-SMC parts in E-mobility applications
DC-Link film capacitors for advanced xEV converters
Active Yaw Control (Torque Vectoring) for Electric Vehicles
Real Time Vehicle State Estimation with Sensorcluster
Virtual Testing of a cooperative Traffic Jam Assist
Einsatz von Drahtprodukten im Fahrzeug und Potenziale im Bereich Carriage
Simulation of low-frequency stick-slip mechanisms in vehicle disc-brake-systems
Masterstudent (m/w) Fahrdynamik [No Translation]
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